تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 20:55
کد خبر : 72155

“یاران عشق” به دنبال دست‌هایی برای فشردن

“یاران عشق” به دنبال دست‌هایی برای فشردن

 نیکوکاران بنیاد غیردولتی “یاران عشق” با هدف تجهیز خانه‌های بهداشت در مناطق محروم و افراد کمتر برخوردار ایران وارد میدان شده‌اند و به دنبال دست‌هایی هستند که دست آنان را به یاری بفشارند. نیکوکاران بنیاد غیردولتی یاران عشق که در گام اول هدف را تامین اندام‌های مصنوعی برای کودکان معلولی بود که توانایی مالی تامین

"یاران عشق" به دنبال دست‌هایی برای فشردن

 نیکوکاران بنیاد غیردولتی “یاران عشق” با هدف تجهیز خانه‌های بهداشت در مناطق محروم و افراد کمتر برخوردار ایران وارد میدان شده‌اند و به دنبال دست‌هایی هستند که دست آنان را به یاری بفشارند.

نیکوکاران بنیاد غیردولتی یاران عشق که در گام اول هدف را تامین اندام‌های مصنوعی برای کودکان معلولی بود که توانایی مالی تامین این اقلام را ندارند، حالا و در گام دوم هدفشان تجهیز خانه‌های بهداشت در استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است.
این بنیاد در جشن ۵ هزار تومانی خردادماه امسال موفق شد ۷۳۲ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان کمک‌های خُرد خیران و نیکوکاران را طی ۵ روز جمع آوری کرده و برای تهیه اندام مصنوعی کودکان و نوجوانان نیازمند صرف کند.
جشن ۵ هزار تومانی تیرماه این بیناد نیز از امروز، اول تیرماه ۱۴۰۰، آغاز شده است و مانند مرحله قبل، برای ۵ روز ادامه خواهد داشت.
این بار اما آنها به تجهیز خانه‌های بهداشت استانی می‌اندیشند که توانمند شدنشان منجر به ارتقاء کارآمدی در ارائه خدمات به شهروندان کمتر برخوردار مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان منجر خواهد شد.
به گزارش ایسنا، خرید تجهیزات اولیه خانه بهداشت، گسترش سطح سلامت در سیستان و بلوچستان و افزایش همدلی و هم افزایی هموطنان از اهداف این مشارکت خداپسندانه است.
نیک اندیشان و نیکوکاران می‌توانند از طریق فضای مجازی، مسیر را تا رساندن کمک‌های خود به “یاران عشق” در شیراز دنبال کنند. مسیری که افراد خیرخواه را به راه‌های ارتباطی با این بنیاد، هدایت خواهد کرد.
منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها