تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 22:02
کد خبر : 16887

یک دستگاه تریلر با 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان توقیف شد

یک دستگاه تریلر با 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان توقیف شد

ایسنا/کرمان رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران این پلیس 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلر کشف شد. سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” امروز ششم خردادماه اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی راین هنگام کنترل خودروهای عبوری

یک دستگاه تریلر با 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان توقیف شد

ایسنا/کرمان رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران این پلیس 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلر کشف شد.

سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” امروز ششم خردادماه اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی راین هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرمان- بم به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک و بازرسی از این تریلر، یک دستگاه لیفتراک، 4380 قطعه لوازم یدکی خودرو، 228 قطعه لوازم صنعتی، یک دستگاه موتور خودرو مستعمل، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه یخچال قاچاق و فاقد مجوز گمرکیِ لازم را کشف کردند.

میرحبیبی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده، توسط کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها