تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 18:49
کد خبر : 157505

۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستاهای قزوین بستری هستند

۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستاهای قزوین بستری هستند

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۴۴ نفر نیز در این مدت بستری شدند؛ با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۲۰۱ نفر رسید. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی

۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستاهای قزوین بستری هستند

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۴۴ نفر نیز در این مدت بستری شدند؛ با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۲۰۱ نفر رسید.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۴۴ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۲۰۱ نفر رسید، ۳۰ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۲۵ نفر بوده و فوتی به دلیل علائم قطعی کرونا گزارش نشد.

گفتنی است تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳۱۵ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۱۸ هزار و ۲۱ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها