تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 21:21
کد خبر : 2773

۲۳ درصد کردستانی‌ها واکسینه شدند

۲۳ درصد کردستانی‌ها واکسینه شدند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه‌های هدف تزریق شده است. ابراهیم قادری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه‌های هدف آن

 ۲۳ درصد کردستانی‌ها واکسینه شدند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

ابراهیم قادری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه‌های هدف آن را دریافت نموده‌اند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است، افزود: روند تزریق واکسیناسیون همواره استمرار دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار تا کنون ۲۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان در قالب نوبت اول و دوم در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: روزانه بیش از ۱۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق می‌شود.

قادری با بیان اینکه تاکنون ۲۲۶ هزار و ۱۳۴ نفر در استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۵۸ هزار و ۵۴۴ نفر دُز دوم واکسن را نیز دریافت نموده‌اند.

وی درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان را ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: ۷۳ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون در استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها