تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:46
کد خبر : 1554

۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در شهر مشهد ۲۴ ساعته شدند

۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در شهر مشهد ۲۴ ساعته شدند

 مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:در حال حاضر ۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در مناطق پرتراکم مشهد به صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی می‌کنند. محمد حسن درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در شهر مشهد فعال هستند

۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در شهر مشهد ۲۴ ساعته شدند

 مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:در حال حاضر ۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در مناطق پرتراکم مشهد به صورت ۲۴ ساعته خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمد حسن درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در شهر مشهد فعال هستند که از این تعداد ۶ مرکز ۲۴ ساعته شدند. علاوه بر این، بخش زیادی از درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح یک و دو بخش خصوصی نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به بیماران مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ هستند.

وی افزود: بر این اساس مرکز آب‌وبرق بلوار فکوری، مرکز لشگر در فاطمیه ۱۴،  مرکز احمدی واقع در حاشیه قرنی، سیلو، مرکز سیدی واقع در بلوار صبای غربی ۱۱ و مرکز وحدت حاشیه پارک ملت به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مراجعات به مراکز کووید غیرضروری است و افراد می‌توانند پاسخ سوالات خود را از سایر مراکز درمانی دریافت کنند، خاطرنشان کرد: مراکز کووید ۱۹ برای خدمت‌رسانی به بیماران دارای علامت است که نیاز به تست و تشخیص پزشک دارند.

درخشان ادامه داد: عده‌ای از افراد برای یقین از عدم ابتلا به کرونا قبل از انجام واکسیناسیون به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه می‌کنند. از این دسته شهروندان درخواست می‌کنم که به سایر درمانگاه‌ها مراجعه کرده و با ازدحام مانع روند درمان بیماران کرونایی نشوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها