تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 20:49
کد خبر : 70769

۷۰ درصد معلمان مازندرانی واکسینه شدند

۷۰ درصد معلمان مازندرانی واکسینه شدند

  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسیناسیون ۷۰ درصدی معلمان در این استان خبر داد. علیرضا سعدی پور در نشستی با خبرنگاران که روز شنبه در این اداره کل برگزار شد از واکسیناسیون ۴۸ هزار معلم و نیروی اجرایی در آموزش پرورش خبر داد و اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد از مجموعه آموزش و

۷۰ درصد معلمان مازندرانی واکسینه شدند

  مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسیناسیون ۷۰ درصدی معلمان در این استان خبر داد.

علیرضا سعدی پور در نشستی با خبرنگاران که روز شنبه در این اداره کل برگزار شد از واکسیناسیون ۴۸ هزار معلم و نیروی اجرایی در آموزش پرورش خبر داد و اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد از مجموعه آموزش و پرورش  واکسن کرونا دریافت کردند.
وی درباره بازگشایی مدارس در مهرماه، گفت:  تصمیم بر این است که مدارس بازگشایی شود، اما با توجه به سوش های  جدید کرونا و پایین آمدن سن مبتلایان، آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس تابع ستاد کرونا کشور است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه چرا در بین اسامی اعلام شده نفرات برتر کنکور کشور، مازندران جایگاهی در بین رتبه برتری‌ها نداشت، گفت: به صورت کلی کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد، بپذیریم در حوزه پرورشی هم اقدامات مناسبی باید انجام شود.
سعدی پور با اشاره به اینکه دانش آموزان مازندران جایگاهی در بین رتبه برتری‌های کنکور نداشتند را باید در یک بررسی مناسب کارشناسی واگذار کنیم، افزود: جلسات در این زمینه تشکیل شده و تیم کارشناسی هم این موضوع را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و نتایج آن را اعلام می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی نیاز امروز دانش آموزان است و باید زمینه به صورت جدی‌تر برنامه‌ریزی شود، گفت:در بحث مهارت‌آموزی ضعیف عمل کردیم باید نیروی انسانی را تربیت کنیم که کشور را به سمت توسعه هدایت کند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه به صورت کلی و بر اساس بررسی‌های کارشناسی کنکور باید حذف شود، افزود: در این زمینه باید در سطح کلان تصمیم‌گیری شود اما گردش مالی موجود در کنکور شاید این اجازه را ندهد.
سعدی پور ادامه داد: در راستای اقدامات انجام شده برای تامین لب‌تاب دانش آموزی، نیز ۳۳ هزار ابراز کمک آموزشی در سال ۹۹ برای دانش‌آموزان استان تهیه شده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها