تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:59
کد خبر : 13434

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اردبیل با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجراست. مسعود امامی یگانه در مراسم افتتاح دو دکل ارتباطی در روستاهای اردبیل اظهار کرد: هفته ارتباطات در حالی به روز پایانی خود رسید که در این هفته تلاش بر این بود تا زیرساخت‌های

42 پروژه ارتباطی در اردبیل در حال اجراست

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اردبیل با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجراست.

مسعود امامی یگانه در مراسم افتتاح دو دکل ارتباطی در روستاهای اردبیل اظهار کرد: هفته ارتباطات در حالی به روز پایانی خود رسید که در این هفته تلاش بر این بود تا زیرساخت‌های حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین تقویت شده تا با توجه به پیشرفت‌های عصر کنونی بتوان از زیرساخت‌ها در این زمینه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دکل‌های جدید ارتباطی در مناطق روستایی میزان پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت افزایش می‌یابد که چهار میلیارد تومان برای این زیرساخت در سطح شهرستان اردبیل هزینه شده است.

فرماندار اردبیل به اجرای 42 پروژه ارتباطی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هزینه‌کرد 70 میلیارد تومان این پروژه‌ها در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال تعداد زیادی از این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

امامی یگانه افزود: تا پایان امسال اداره کل ارتباطات و فناوری‌های اطلاعات قول مساعد داده تا روستاهای بالای 20 خانوار را از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بهره‌مند کند که انتظار می‌رود با توجه به شرایط کرونایی و ادامه آموزش‌ها به شکل مجازی این زیرساخت‌ها در مناطق روستایی به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته خدمات خوبی در پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی انجام شده و همچنان باید به تقویت این زیرساخت‌ها کمک کنیم تا هموطنان در مناطق محروم روستاها بتوانند از مزایای دکل‌های مخابراتی و تدارک زیرساخت‌های لازم استفاده کنند.

امامی یگانه اضافه کرد: در کنار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی، ما با هدف حل مشکلات روستاییان در بخش آب شرب و راه روستایی نیز هدف‌گذاری‌های خوبی را در سال 1400 انجام دادیم که انتظار می‌رود با تزریق اعتبار امسال از ردیف‌های مختلف برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرمانداری اردبیل با همراهی دستگاه‌های ذیربط تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی در مناطق روستایی است که در این زمینه فعالیت‌ها با گستردگی خاص در حال انجام است و در این شرایط بحرانی و کم آبی انتظار می‌رود روستاییان بیشترین همکاری را با شرکت آب و فاضلاب انجام دهند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها