تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 سپتامبر 2022 - 22:57
کد خبر : 197880

Ubisoft خدمات آنلاین را برای برخی از بازی های قدیمی خود گسترش می دهد

Ubisoft خدمات آنلاین را برای برخی از بازی های قدیمی خود گسترش می دهد

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay پس از اعلام قبلی خاموش شدن سرویس‌های آنلاین برای دسته‌ای از عناوین قدیمی، یوبی‌سافت اعلام کرد که تاریخ خاموش شدن، تمدید خواهد شد. چند ماه گذشته برای غول بازی سازی یوبی سافت مشغول بوده است. جولای اعلام کرد که چهار عنوان با عنوان Splinter Cell

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay پس از اعلام قبلی خاموش شدن سرویس‌های آنلاین برای دسته‌ای از عناوین قدیمی، یوبی‌سافت اعلام کرد که تاریخ خاموش شدن، تمدید خواهد شد.

چند ماه گذشته برای غول بازی سازی یوبی سافت مشغول بوده است. جولای اعلام کرد که چهار عنوان با عنوان Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline لغو خواهند شد و همچنین بخش قابل توجهی از عناوین نیز به تعویق افتاد. به همان اندازه که برخی از طرفداران ناامید شدند، توسعه دهنده ماه ژوئیه را با اعلام تعطیلی سرویس های آنلاین و پایان پشتیبانی از تعداد بیشماری از عناوین قدیمی تر از اول سپتامبر آغاز کرد که باعث نارضایتی طرفداران شد.

خاموش کردن خدمات در هیچ صنعتی چیز جدیدی نیست زیرا شرکت ها به آینده نگاه می کنند و منابع را به چیزهای بزرگ بعدی واگذار می کنند. با این حال، مشکلی که یوبی سافت با آن طرفداران مواجه کرد دو مورد بود. بازیکنان دسترسی به خدمات چند نفره عناوین مورد علاقه خود را از دست می دهند و همچنین دسترسی به DLC هایی را که برای آن پول پرداخت کرده اند از دست می دهند. علاوه بر این، اگر یک بازی دارای حالت مبارزاتی فقط آنلاین بود، بازیکنان باید بازی را در حالت آفلاین بازی کنند. برنامه ریزی شده بود که تعطیلی در اول سپتامبر انجام شود، اما یوبی سافت اعلام کرد که به بازیکنان تا اول اکتبر تمدید می کند.

بخش‌هایی از بسته شدن سرویس آنلاین قرار بود بر پلتفرم‌های خاصی تأثیر بگذارد، مانند از دست دادن دسترسی رایانه‌های شخصی به DLC برای چند عنوان Assassin’s Creed، Far Cry 3 و Splinter Cell: Blacklist، در مقابل کنسول‌هایی که توانایی دسترسی به DLC را در هر زمان حفظ می‌کنند. یوبی‌سافت در ادامه تصریح کرده است که این افزونه به طرفداران این امکان را می‌دهد که DLC را تنها در صورتی فعال کنند که محتوای مذکور را قبل از انتشار اول اکتبر فعال کنند. مهم است که توجه داشته باشید که این تنها بر نسخه های اصلی عناوین تأثیر می گذارد، بنابراین بازی های بازسازی شده خدمات خود را حفظ می کنند.

یوبی سافت همچنین اعلام کرد که یک تیم اختصاصی خدمات آنلاین Anno 2070 را ارتقا خواهد داد و به بازیکنان اجازه می دهد تا از ویژگی های آنلاین آن لذت ببرند. Space Junkies، عنوان HTC Vive و Oculus Rift یوبی‌سافت، یکی دیگر از بازی‌هایی بود که گفته شد تعطیل می‌شود و به همان شکلی باقی می‌ماند که به دلیل یک تجربه چند نفره بودن، افزونه‌ای را مشاهده نخواهد کرد. در اینجا لیستی از بازی هایی که تا 1 اکتبر فعال می مانند:

  • Anno 2070 – PC
  • Assassin’s Creed 2 – PC/PS3
  • Assassin’s Creed Brotherhood – PC/PS3/Xbox 360
  • Assassin’s Creed Revelations – PS3/Xbox 360
  • Assassin’s Creed 3 – PC/PS3/Wii U/Xbox 360
  • Assassin’s Creed Liberation HD – PC
  • Driver San Francisco – PC/PS3/Xbox 360
  • Far Cry 3 – PC/PS3/Xbox 360
  • Ghost Recon Future Soldier – PS3/Xbox 360
  • Prince of Persia: The Forgotten Sands – PC
  • Rayman Legends – PS3/Wii U/Xbox 360
  • Silent Hunter 5 – PC
  • Splinter Cell: Blacklist – PC/PS3/Xbox 360
  • ZombiU – Wii U

اعلام اولیه خاموش شدن یوبی سافت با ناامیدی زیادی از طرفداران روبرو شد، و در حالی که تمدید تعطیلی برنامه ریزی شده سرویس های آنلاین مطمئناً یک حرکت خوشایند است، برخی از طرفداران هنوز از راه حل راضی نیستند، به خصوص که این راه حل تنها یک ماه است. افزونه. همانطور که یوبی سافت به آینده نگاه می کند، مطمئن شوید که از زمان باقیمانده قبل از خاموش شدن عناوین بالا برای همیشه لذت ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها