تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2023 - 23:21
کد خبر : 206644

از خواص مهره مار چه می دانید؟

از خواص مهره مار چه می دانید؟

  مهره مار چیست و آیا خواصی دارد؟ هنگامی که صحبت از مهره مار و خواص آن می شود به نظر می رسد که این صحبت ها خرافاتی بیشتر نیست و جنبه ی علمی ندارد؛ اما اگر در علم جدیدی مانند متافیزیک آن را بررسی کنیم خواهیم دریافت که لحاظ علمی واقعیت هایی که پنهان

 

مهره مار چیست و آیا خواصی دارد؟

هنگامی که صحبت از مهره مار و خواص آن می شود به نظر می رسد که این صحبت ها خرافاتی بیشتر نیست و جنبه ی علمی ندارد؛ اما اگر در علم جدیدی مانند متافیزیک آن را بررسی کنیم خواهیم دریافت که لحاظ علمی واقعیت هایی که پنهان هستند را می تواند اثبات کند.

امروزه یکی از علومی که توانسته بعضی مشکلات بشر را حل کند علم سنگ درمانی می باشد که در خصوص خواص مهره مار نیز اظهاراتی دارد.

این علم در مورد خواص مهره مار اینگونه می گوید که در جهان هستی هر چیزی و هی شیء نیرویی مغناطیسی دارد که این نیروها و انرژی ها در مجموع نظمی را در جهان هستی پدید می آورند.

بدن مار به گونه ای خلق شده که یک ترشح استخوان مانند و از جنس شاخ مانند پینه بر روی سر خود ترشح می کند و این شیء به صورت تک قطبی است و بیشترین بار مغناطیسی را نسبت به سایر اجسام و اشیاء دارد که به آن مهره مار می گویند.

با خواص و اثرات مهره مار بیشتر آشنا شوید!

مهره مار در مارهای نر و ماده دارای بارمغناطیسی متفاوتی است به این صورت که مهره مار در مار نر دارای بار مثبت و در مار ماده دارای بار منفی است که باعث می شود به سمت هم جذب شوند. مهره های مارهای نر و ماده بعد از جفت گیری جدا شده و بر زمین می افتند. 

C:\Users\Asus - Family\Desktop\629174.jpg

مهره مار در شکل های مختلف

اگر مهره مار پیدا کنید و آن را در نزد خود نگه دارید مغناطیس بدن شما با بار مغناطیسی مهره مار یکی شده و نسبت به یک فرد عادی میدان قوی تر و وسیع تر در اطراف خود دارد که این اثرات بی شماری برای فرد خواهد داشت. بار مغناطیسی که در اطراف فرد بوجود می آید اعصاب او را آرام می کند و باعث ریلکس شدن می شود و همچنین استرس های او را چه به صورت آگاه و چه به صورت ناخودآگاه از بین می برد و آرامشی که ایجاد می شود اثرات بسیار مطلوب و مثبتی در فرد و اطرافیان او ایجاد می کند. آرامش باعث ایجاد اعتماد به نفس شده و همچنین اطرافیان شما این آرامش را در حضور شما احساس می کنند و دوست دارند که همیشه در کنار شما باشند و از آرامشی که دارید بهره مند شوند. 

مهره مار به دلیل خاصیت مغناطیسی که دارد باعث می شود که از بسیاری از بیماری ها ایمن باشید. همچنین از دیگر خواص آن در از بین بردن دردها و تسکین آن هاست که این اثر هم در خود شخص و هم اطرافیان او خواهد بود. یکی دیگر از خواص آن که مشاهده و ثبت شده، تاثیر آن در از بین بردن جوش های صورت است. 

امروزه دنیای ارتباطات و تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و گوشی های موبایل را می توان در دست هر کسی دید و دکل های مخابراتی در بسیاری از نقاط نصب شده اند و بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی که وجود دارند آثار سوء نیز دارند. باید به این نکته اشاره کرد که مهره مار با خاصیت مغناطیسی که دارد این آثار مضر را می تواند از بین ببرد.

 

C:\Users\Asus - Family\Desktop\98-500x281.jpg

مارگیران حرفه ای به پیدا کردن مهره مار می پردازند

مهره مار را چگونه بدست می آورند؟

مارگیران و افراد حرفه ای در شکار که در طبیعت و جنگل و دشت روز و شب را می گذرانند مهره مار را نیز پیدا می کنند. این گفته وجود دارند که مهره مار، خواص اصلی نیروی مار را دارد. ناگفته نماند که دو دندان مار نیز در ایجاد شانس و اقبال خوب و نیک نیز تاثیرگذار هستند. 

کشف مهره مار به زمان های دور باز می گردد. در آن زمان مارگیران هندی خواص و اثرات مهره مار را کشف کردند و به تلاش خود نیز ادامه دادند. و اینگونه دیگران نیز از خواص آن آگاه شدند و در پی یافتن آن بودند. در گذشته  پیدا کردن و دست یافتن به این مهره کار سخت و دشواری بود به همین خاطر با قیمت های بالایی به فروش می رسید. و همچنین به دلیل طولانی بودن مسافت ها و ضعیف بودن ارتباطات نیز مهره مار با قیمت بالاتری به فروش می رسید.

قیمت مهره مار چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

مهره های مار قیمت های مختلفی دارند که به چند ویژگی اصلی آن مربوط می شود. ویژگی اول اصلی بودن مهره مار و همچنین نوع نژاد مار مربوطه می باشد که مهره از آن تهیه شده است. مهره های مار دابویا هندی و مامبای سیاه اصل را می توان از بهترین مهره های مار نام برد. نکته دوم دعایی است بر مهره مار میخوانند برای فعال کردن آن. این موضوع نقش مهمی در خواص و کارایی آن دارد. نکته سوم اینکه از کجا مهره مار را تهیه می کنید. هنگام خرید مهره مار اصل  به دلیل وجود قیمت های مختلف اکثر خریداران دچار سردرگمی می شوند و شاید باعث دل سردی و منصرف شدن آنها از خرید شود. شما میتوانید با مراجعه به سایت مهره مار شامگاه از قیمت های مختلف مهره مار اطلاع یابید.

C:\Users\Asus - Family\Desktop\8566681_441.jpg

مهره مار دارای خواص مختلفی است

می توان گفت که مهره های مار هندی و آفریقایی اصل خواص و کارایی بالاتری دارند پس بهتر است که هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. از نژاد مهره مار هندی به مهره مار دابویا و از نژاد آفریقایی به مهره مار مامبای سیاه می توان اشاره کرد. این گونه از مهره ها دارای قدرت بالاتری نسبت به سایر گونه ها هستند و همچنین با توجه به ارزشی که دارند قیمت مناسب تر و به صرفه تری دارند. می توان به طور کلی گفت که نژاد مهره مار هندی تاثیر و کارایی خوبی بر روی مغناطیس بدن دارند.

 

دیدگاه دینی در مورد مهره مار

در منابع دینی از تاثیرات مهره مار و خواص آن در امور مختلف چیزی ذکر نشده از نظر دین برای حل مسائل و مشکلات زندگی، روی آوردن به این خرافات امری غیر عقلانی است و در این مورد فقط ادعاهایی وجود دارد که بی پایه و اساس هستند. از این نظر اگر این مهره ها تاثیر داشتند شخص فروشنده مهره ها باید تمام مشکلاتش را با آن حل می کرد.

C:\Users\Asus - Family\Desktop\10531458304355860513.jpg

از نظر دین ادعاهایی بی پایه و اساس درمورد مهره مار وجود دارد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها