تاریخ انتشار : دوشنبه 9 ژانویه 2023 - 21:58
کد خبر : 206646

مرسدس بنز اولین بار است که برای رانندگی خودکار سطح 3 در ایالات متحده تأییدیه دریافت می کند

مرسدس بنز اولین بار است که برای رانندگی خودکار سطح 3 در ایالات متحده تأییدیه دریافت می کند

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از arenaev همانطور که ممکن است برخی از شما شنیده باشید، مرسدس بنز مجوز قانونی برای شروع آزمایش فناوری رانندگی خودکار سطح 3 خود در جاده های نوادا را دریافت کرده است. این یک نقطه عطف قابل توجه برای این شرکت است، زیرا این اولین سازنده خودرو در

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از arenaev همانطور که ممکن است برخی از شما شنیده باشید، مرسدس بنز مجوز قانونی برای شروع آزمایش فناوری رانندگی خودکار سطح 3 خود در جاده های نوادا را دریافت کرده است. این یک نقطه عطف قابل توجه برای این شرکت است، زیرا این اولین سازنده خودرو در ایالات متحده است که چنین تأییدیه ای را دریافت می کند.

برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند، اتوماسیون سطح 3 به توانایی یک وسیله نقلیه برای رانندگی در موقعیت های محدود خاص، همانطور که توسط SAE International تعریف شده است، اشاره دارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، راننده آزاد است که چشمان خود را از جاده بردارد و وظایف دیگری را انجام دهد، زیرا فعالیتی که توسط شخصی که روی صندلی راننده نشسته است، “رانندگی” محسوب نمی شود.

Mercedes-Benz is first to get approval for Level 3 autonomous driving in US

با این حال، شایان ذکر است که فناوری مرسدس درایو پایلوت تنها در سرعت‌های حداکثر 40 مایل در ساعت (64 کیلومتر در ساعت) کار می‌کند، بنابراین در درجه اول برای استفاده در زمان‌های شلوغ ترافیک در نظر گرفته شده است. اگرچه این ممکن است به معنای استقلال کامل نباشد، به رانندگان اجازه می‌دهد ایمیل‌های خود را بررسی کنند یا در حین رفت‌وآمد توجه خود را از جاده منحرف کنند.

اما خیلی هیجان زده نشوید – شخصی که روی صندلی راننده نشسته باید همیشه بیدار بماند، زیرا ممکن است خودرو هر لحظه از او بخواهد که کنترل را به دست بگیرد. اگر راننده پس از ده ثانیه پاسخ ندهد، وسیله نقلیه ناگهانی متوقف می شود.

Mercedes-Benz is first to get approval for Level 3 autonomous driving in US

در حالی که برخی از شرکت‌ها آزمایش خودروهای کاملاً خودمختار را در شهرهایی مانند سانفرانسیسکو آغاز کرده‌اند، این خودروها معمولاً فقط برای خدمات روباتاکسی استفاده می‌شوند. از سوی دیگر، Drive Pilot مرسدس بنز برای استفاده در خودروهای مصرفی طراحی شده است.

پس از آزمایش موفقیت آمیز خود در نوادا، این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد شانس خود را در کالیفرنیا نیز امتحان کند. شایان ذکر است که Drive Pilot مدتی است که در اروپا عرضه شده است و می توان آن را در آلمان با 5000 یورو اضافی در کلاس S یا 7430 یورو در EQS خریداری کرد.

Mercedes-Benz is first to get approval for Level 3 autonomous driving in US

علاوه بر Drive Pilot، مرسدس بنز همچنین اعلام کرده است که امسال فناوری تغییر مسیر خودکار خود را به بازار آمریکای شمالی معرفی خواهد کرد. این فناوری به وسایل نقلیه اجازه می دهد حتی زمانی که کروز کنترل فعال است تغییر مسیر دهند.

در مجموع، زمان هیجان انگیزی برای مرسدس بنز و آینده رانندگی خودران است. در حالی که هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که بتوانیم در ماشین‌های خودران استراحت کنیم، این پیشرفت‌ها ما را یک قدم به روزی نزدیک‌تر می‌کنند که می‌توانیم به طور کامل کنترل وسایل نقلیه خود را واگذار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها