تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 14:08
کد خبر : 69783

برگزاری دوره های مهارت محور رایگان جهاد دانشگاهی گیلان ویژه فارغ التحصیلان

برگزاری دوره های مهارت محور رایگان جهاد دانشگاهی گیلان ویژه فارغ التحصیلان

  معاون موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، از آغاز دوره های مهارت محور رایگان جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان و علاقمندان به جذب بازار کار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و گفت: این دوره ها با محوریت حقوق، عمران، حسابداری و… برگزار می شود. دکتر مهدی عاشورنیا در گفت وگو با ایسنا، از آغاز دوره های

برگزاری دوره های مهارت محور رایگان جهاد دانشگاهی گیلان ویژه فارغ التحصیلان

  معاون موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، از آغاز دوره های مهارت محور رایگان جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان و علاقمندان به جذب بازار کار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و گفت: این دوره ها با محوریت حقوق، عمران، حسابداری و… برگزار می شود.

دکتر مهدی عاشورنیا در گفت وگو با ایسنا، از آغاز دوره های مهارت محور رایگان جهت اشتغالزایی فارغ التحصیلان و علاقمندان به جذب بازار کار در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد و اظهار کرد: این دوره ها به مناسبت فرارسیدن شانزدهم مرداد مصادف با چهل ویکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
وی با تاکید بر لزوم تحقق شعار «جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی»، افزود: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان در این راستا در نظر دارد با برگزاری دوره های تخصصی – کارورزی کوتاه مدت در گروه های آموزشی حقوق، عمران و نقشه برداری، معماری، هنر و کامپیوتر و همچنین مدیریت و حسابداری بستری را فراهم کند تا جوانان گیلانی علاوه بر دانش اندوزی به صورت تئوری در این دوره های آموزشی از بعد حرفه ای و عملی نیز مهارت های لازم را کسب کنند تا به راحتی بتوانند قابلیت ها و توانایی های خود را در محیط کسب و کار نمایان سازند.
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه گروه مدیریت و حسابداری این موسسه اقدام به برگزاری دوره رایگان یادگیری مهارت صفر تا صد حسابداری جامع بازار کار کرده است، گفت: حرفه حسابداری به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از تمامی کسب و کارها تلقی شده و تخصص در این زمینه همواره مورد نیاز بازار کار می باشد.
عاشورنیا ادامه داد: در این دوره علاوه بر آموزش اصول و مبانی حسابداری، شرکت کنندگان به صورت عملی با فرایند حسابرسی – دفترنویسی و ارائه صورت های مالی آشنا می شوند. همچنین یکی از فاکتورهای ارتقا دهنده علم حسابداری آشنایی با نرم افزارهای مالی است، زیرا کاربری آسان، محاسبه و ثبت دقیق اطلاعات اولیه حسابداری و کاهش خطا و اشتباهات دستی و داشتن کنترل دقیق بر روی عملیات های مالی ثبت شده باعث می شود تا آشنایی با نرم افزارهای مالی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در جذب نیروهای متخصص به بازار کار باشد لذا این موسسه با برگزاری دو دوره کلاس آموزشی یادگیری نرم افزار حسابداری هلو و نرم افزار سپیدار که از رایج ترین و پرکاربردترین سیستم های اطلاعاتی حسابداری هستند، سعی بر بالا بردن کیفیت مهارت حسابرسی علاقمندان به این حرفه دارد.
وی یکی از دغدغه های هر یک از صاحبین مشاغل را چگونگی محاسبه مالیاتی و دانستن قوانین مالیاتی و آشنایی با مبحث مالیات های مستقیم و غیر مستقیم جرائم و بخشودگی و پاداشهای در نظر گرفته شده در قوانین دانست و تصریح کرد: با توجه به این مسئله موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان یک کارگاه یادگیری حسابداری مالیاتی زیر نظر کارشناسان برجسته اداره دارایی و مالیات استان گیلان برگزار خواهد کرد تا شرکت کنندگان با برخورداری از مطالب این کارگاه بتوانند به راحتی با نکات و ریزه کاری های محاسبه مالیات آشنا شوند.
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان ادامه داد: به منظور تبیین نقش مهم بازاریابی و چگونگی ارتباط با مخاطب در حوزه فعالیت های تجاری و برخورداری از اصول سرپرستی و سخنوری یک کارگاه اصول مذاکره تجاری در طی دو روز در هفته اول شهریور در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان تشکیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با گذراندن تمامی این دوره ها که در فواصل زمانی بین ۱۶لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می شود، به تمامی فراگیران بعد از اتمام دوره گواهی نامه معتبر جهاد دانشگاهی با قابلیت ترجمه و استفاده بین المللی از مهارت ها داده خواهد شد.
عاشورنیا، با بیان اینکه دوره های صفر تا صد حسابداری به صورت رایگان در ۳۰ ساعت(۱۵ جلسه دو ساعته ۱۰ الی ۱۲) طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دوره های آشنایی با نرم افزار سپیدار ۲۰ ساعته بوده که در ۱۰ جلسه دو ساعته طی روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ برگزار می شود. کلاس های نرم افزار هلو نیز طی چهار جلسه به مدت هشت ساعت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح روزهای شنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، کارگاه آموزش حسابداری مالیاتی را شش جلسه ای دانست که در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ برگزار خواهد شد و گفت: علاقمندان به آموزش سایر حرفه های تخصصی و نیز اطلاع از لایوهای آموزشی به صفحه رسمی اینستاگرام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گیلان(jdrasht-ac.ir@) مراجعه کنند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها