تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 14:08
کد خبر : 69786

گرمخانه زاهدان آماده بهره برداری است

گرمخانه زاهدان آماده بهره برداری است

  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فاز نخست پروژه گرمخانه زاهدان به منظور ساماندهی و توانمندسازی معتادین متجاهر آماده بهره‌برداری شده است. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، احمدعلی موهبتی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از فاز نخست پروژه گرمخانه زاهدان اظهارداشت: این گرمخانه در زمینی به مساحت

گرمخانه زاهدان آماده بهره برداری است

  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فاز نخست پروژه گرمخانه زاهدان به منظور ساماندهی و توانمندسازی معتادین متجاهر آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، احمدعلی موهبتی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از فاز نخست پروژه گرمخانه زاهدان اظهارداشت: این گرمخانه در زمینی به مساحت ۲هزار ۴۲۵مترمربع بنا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
وی گفت: مالکیت این بنا مربوط به شهرداری زاهدان بوده که بر اساس قرارداد بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و شهرداری، بهره‌برداری آن برای ساماندهی و توانمندسازی معتادین متجاهر به این شورا واگذار شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و سمن‌ها که در احداث و بهره‌برداری این پروژه مشارکت داشته‌اند بیان کرد: فاز نخست این طرح طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد که هزینه جاری آن توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت و بقیه امور آن با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: نگاه ما به این مجموعه ها باید نگاه پیوسته باشد و مباحث درمان، آموزش و تولید و اشتغال را با هم ببینیم و با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های اجرایی این زنجیره را تکمیل و آن را در دستور کار قرار دهیم.
موهبتی افزود: مجموعه این اقدامات که با هدف نجات جان یک انسان صورت می‌گیرد، بنابر آیات قرآن به مثابه نجات جان همه انسان‌ها است و علاوه بر این، آثار مثبت روانی جمع‌آوری معتادان از سطح شهر و ساماندهی معتادان در کاهش آمار سرقت‌ها و در زیبایی چهره شهر موثر است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها