تاریخ انتشار : شنبه 29 اکتبر 2022 - 17:31
کد خبر : 203904

دانلود زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 زیرنویس فیلم ملکه بربر محصول 1985 با بازی لانا کلارکسون به کارگردانی هکتور اولیورا و نویسندگی هاوارد آر کوهن است. این فیلم در آوریل 1985 در ایالات متحده به نمایش درآمد. این فیلم توسط راجر کورمن تولید شد، و سومین فیلم از مجموعه ده فیلمی بود که کورمن در

دانلود زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 زیرنویس فیلم ملکه بربر محصول 1985 با بازی لانا کلارکسون به کارگردانی هکتور اولیورا و نویسندگی هاوارد آر کوهن است. این فیلم در آوریل 1985 در ایالات متحده به نمایش درآمد. این فیلم توسط راجر کورمن تولید شد، و سومین فیلم از مجموعه ده فیلمی بود که کورمن در دهه 1980 در آرژانتین تولید کرد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 یک دهکده صلح آمیز بربرها برای جشن عروسی ملکه آمته آ (لانا کلارکسون) با شاهزاده آرگان (فرانک زاگارینو) آماده می شود. در حین تدارک مراسم عروسی، نیروهای لرد آراکور (آرمان چپمن) به روستا حمله می کنند. پس از تجاوز گروهی به خواهر کوچکتر آمته آ، تارامیس (داون دانلپ)، مهاجمان شاهزاده آرگان و تارامیس را به همراه چند نفر دیگر به اسارت می گیرند. روستاییان باقی مانده سلاخی می شوند. ملکه آمته آ، دست خدمتش استریلد (کت شی) و جنگجوی زن تینیارا ( سوزانا تراورسو) از این حمله جان سالم به در می برند و برای نجات زندانیان و گرفتن انتقام از نابودی دهکده خود، راهی شهر آراکور می شوند.

در طول راه، سه زن با اردوگاه کوچکی از نیروهای آراکور روبرو می شوند. آمته آ و تینیارا در کمین مردها می افتند و آنها را می کشند و تارامیس اسیر را در داخل کمپ پیدا می کنند که ظاهراً از تجربه او آسیب دیده است و رفتارهای گوشه گیر و هذیانی داشته است.

دانلود زیرنویس فیلم ملکه بربر 1985 در حومه قلمرو آراکور، زنان با اعضای یک نیروی مقاومت زیرزمینی ملاقات می کنند که موافقت می کنند به قاچاق حزب آمته به شهر کمک کنند، اما از گرفتن سلاح با آنها در برابر آراکور ظالم خودداری می کنند. درون دروازه‌های شهر، آمته‌آ آرگان را کشف می‌کند و مردان دیگری که از دهکده‌اش برده شده‌اند مجبور می‌شوند به عنوان گلادیاتور در میدان مرکزی شهر بجنگند. در همین حال، تارامیس متوجه می شود که آراکور گروهی از نیروها را به داخل کاخ خود هدایت می کند و به او نزدیک می شود. آراکور تارامیس را از اردوگاه می شناسد و به او اجازه می دهد تا او را در داخل همراهی کند، در حالی که در قسمت دیگری از شهر، استریلد توسط دو نگهبان آراکور مورد حمله و تجاوز قرار می گیرد. آمته آ و تینیارا به دفاع از او می آیند، اما زنان غلبه می کنند و اسیر می شوند.

استریلد به یکی از دختران حرمسرا تبدیل می‌شود که به خواسته‌های گلادیاتورها خدمت می‌کنند، جایی که او دوباره با آرگان متحد می‌شود و از تلاش ناموفق آنها برای نجات به او می‌گوید. آمته آ و تینیارا به طور جداگانه مورد بازجویی قرار می گیرند. تینیارا در تلاش برای فرار می میرد، در حالی که آمته آ برای شکنجه به سیاه چال فرستاده می شود.

زیرنویس فیلم Barbarian Queen 1985 - بلو سابتايتل

زیرنویس Barbarian Queen 1985 آراکور و صیغه جدیدش تارامیس به دیدن آمته آ در سیاهچال می روند، جایی که او را  مگر برای یک یقه چرمی و بند، تا ببینند که توسط شکنجه گر اصلی (تونی میدلتون) روی قفسه کشیده شده است. تارامیس وانمود می کند که آمته آ را نمی شناسد، در حالی که آراکور اطلاعاتی در مورد شورشیانی که به آمته آ کمک کردند تا به شهر کمک کنند، می خواهد. آمته آ از صحبت کردن امتناع می کند و آراکور تا صبح جواب می خواهد و مرخصی می گیرد. در همین حین، آرگان، دیگر گلادیاتورها و استرلد برای قیام علیه آراکور برنامه ریزی می کنند.

شکنجه‌گر بعداً به آمته‌آ تجاوز می‌کند، اما او از قدرت زنانه‌اش استفاده می‌کند تا مردانگی‌اش را به‌طور دردناکی در طول حمله تحت فشار قرار دهد، و او را مجبور می‌کند که او را از قفسه رها کند، در نتیجه آمته او را در یک استخر اسید پرتاب می‌کند و از سیاه‌چال فرار می‌کند.

با یافتن استرلد، دو زن از قلعه فرار می کنند و با شورشیان که موافقت می کنند در سرنگونی برنامه ریزی شده نیروهای آراکور به رهبری آرگان در طول بازی های گلادیاتوری کمک کنند، دوباره جمع می شوند. آمته آ و شورشیان در حمله به گلادیاتورها می پیوندند. آمته آ در طی نبرد تن به تن با آراکور می جنگد، اما توسط او شکست خورده و خلع سلاح می شود. با این حال، قبل از اینکه آراکور بتواند ضربه قاتل را وارد کند، تارامیس به پشت او خنجر زده و او را می کشد. آمته آ و آرگان دوباره با هم متحد می شوند و آزادی شهر از ظلم آراکور را جشن می گیرند.

زیرنویس Barbarian Queen 1985 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم ملکه بربر 1985 ملکه بربر در Don Torcuato، آرژانتین توسط کارگردان هکتور اولیورا به عنوان بخشی از قرارداد 9 تصویری بین Olivera’s Aires Productions و Concorde-New Horizons مستقر در ایالات متحده توسط راجر کورمن فیلمبرداری شد. کورمن به دنبال تولید فیلم‌های شمشیر و جادویی کم‌هزینه بود تا از موفقیت کانن بربر (1982) سرمایه‌گذاری کند، در حالی که اولیورا از طریق سود حاصل از معامله‌اش با کورمن به دنبال تأمین مالی پروژه‌های فیلم شخصی‌تر بود. لانا کلارکسون، که در نقش مکمل به عنوان یک جنگجوی آمازونیایی در فیلم قبلی مشترک Aires-Concorde Deathstalker ظاهر شده بود، برای نقش Amethea انتخاب شد. کلارکسون تمام شیرین کاری های خودش را در تصویر انجام داد.

ملکه بربر در 26 آوریل 1985 اکران محدودی داشت. Vestron Video در ابتدا دو نسخه از فیلم را در VHS منتشر کرد: برش تئاتر با رتبه R و نسخه بدون رتبه که حاوی یک نسخه توسعه یافته از سکانس سیاه چال بود. همه نسخه‌های دی‌وی‌دی بعدی فقط دارای برش با رتبه R بودند. نسخه دی وی دی Shout!Factory حاوی مطالب بدون رتبه به عنوان یک ویژگی جایزه است.

جو باب بریگز، منتقد فیلم B، نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: «این فیلم Conan the Barbarian II نیست، اما آنچه لازم است دارد، یعنی: چهل و شش سینه، از جمله دو سینه در نقش اول مرد. سی و یک جسد. سرها غلت می‌زنند. سر ریخته می‌شود. سه تجاوز گروهی. زنان در زنجیر. عیاشی و عیاشی. شریک شدن از برده دختر. یک سوتین لانه پرنده. شکنجه شمشیر فو. مشعل فو. ران فو (شما باید ببین تا باورش کنی).»

رومن مارتل از DVD Verdict نوشت که این فیلم لذت بخش است اما به دلیل زن ستیزی آن مشکل ساز است. R. L. Shaffer از IGN آن را ناخواسته خنده دار Conan the Barbarian ripoff نامید.

TV Guide به آن 2/5 ستاره داد و نوشت که علیرغم محتوای استثمارگرانه فیلم، اولیورا “سبک و سرعتی را به اتفاقات نسبتاً احمقانه تزریق می کند”.  استوارت گالبریت چهارم از DVD Talk نوشت که این فیلم “آنقدرها هم وحشتناک نیست” و برای مخاطبان هدف خود جذاب است.

زیرنویس فیلم ملکه بربر 1985 - بلو سابتايتل

زیرنویس ملکه بربر 1985 منتقدان متعددی درباره ابهام روایت ظاهراً فمینیستی فیلم و ماهیت استثماری صحنه‌های متعدد   ، برهنگی و اسارت زنان اظهار نظر کرده‌اند. بررسی ورایتی از فیلم پیشنهاد می‌کند که «مفهوم جنگجویان زن که بر حریفان مرد در میدان نبرد برتری می‌دهند، همانطور که ارائه شد، قانع‌کننده‌تر نیست، و دختران به‌عنوان اشیاء مؤثرترند… تأکید بر تجاوز و شکنجه بیش از حد است». در آمازون‌های مدرن: جنگجو. زنان روی پرده، دومینیک ماینون و جیمز اورسینی خاطرنشان می‌کنند که فیلم داستانی «شبه زنانه توانمندسازی» را دنبال می‌کند، اما در جریان این تلاش، آمته‌آ دستگیر می‌شود، یک جفت شلوار بنددار از تن بیرون می‌آورد و به وسیله‌ای برای شکنجه می‌بندد. برای بخش غیرمعمول طولانی فیلم.» اینکه محوریت فیلم، سکانس گسترده ای از شکنجه/بازجویی  آمتیا است که ظاهراً قدرتمند است، باعث شده است که فیلم به عنوان «توازن ظریف پست فمینیستی از سه عنصر ناسازگار خوانده شود». : یک نمایش ترسو تجاوز و اسارت، یک فمینیسم نامنسجم، و یک ساختار داستانی بسیار مردسالارانه… یک قوس روایی فمینیستی ظاهراً انگیزه تصویرسازی تجاوز  را ایجاد می‌کند.»

Rikke Schubart اوج سکانس سیاه چال را پیشنهاد می کند – که در آن آمته آ به معنای واقعی کلمه آلت  شکنجه گر را با ماهیچه های لگن خود خرد می کند – نشان دهنده یک “دررفتگی فمینیستی” واقعی از کدهای است که تصاویری از “زن قربانی تجاوز ضعیف و درمانده می گیرد و مکان خود را تغییر می دهد.” آنها…به عنوان قربانی تجاوز خطرناک و کشنده هستند.” با این حال، بحث شوبارت همچنین حاکی از آن است که فمینیسم حداقل تا حدی با استفاده اروتیک‌آمیز سکانس از تصاویر اسارت و ارائه عینیت‌آمیز برهنگی کلارکسون کاهش می‌یابد: «اگر این اتفاق در یک شهوانی رخ دهد، مردان مشکلی برای شناسایی مردان به‌عنوان قربانی و زنان به‌عنوان اخته‌کننده ندارند. زمینه ای که در آن آشکار است که زن آنجاست که باید به آن نگاه کرد».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها