تاریخ انتشار : شنبه 29 اکتبر 2022 - 17:29
کد خبر : 203902

دانلود زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 زیرنویس فیلم ترسناک جزیره دکتر مورو محصول ۱۹۷۷ به کارگردانی دان تیلور است که دومین اقتباس انگلیسی زبان از رمان H. G. Wells در سال ۱۸۹۶ به همین نام، پس از جزیره ارواح گمشده (۱۹۳۲) است. این فیلم با بازی برت لنکستر، مایکل یورک، نایجل داونپورت،

دانلود زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 زیرنویس فیلم ترسناک جزیره دکتر مورو محصول ۱۹۷۷ به کارگردانی دان تیلور است که دومین اقتباس انگلیسی زبان از رمان H. G. Wells در سال ۱۸۹۶ به همین نام، پس از جزیره ارواح گمشده (۱۹۳۲) است. این فیلم با بازی برت لنکستر، مایکل یورک، نایجل داونپورت، باربارا کاررا و ریچارد بسهارت، دانشمندی را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند حیوانات را به انسان تبدیل کند. گریم شخصیت های «انسان ها» توسط جان چمبرز ساخته شده است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 مهندس کشتی اندرو برادوک (مایکل یورک) و دو مرد دیگر در یک قایق نجات در وسط اقیانوس آرام به دنبال غرق شدن کشتی لیدی وین شناور هستند. یکی در دریا می میرد. پس از هفده روز در دریا، براداک و مرد دیگر در جزیره‌ای فرود می‌آیند، جایی که مرد دیگری که براداک را همراهی می‌کند بلافاصله توسط حیوانات کشته می‌شود. براداک در محوطه ای که توسط دانشمند مرموز “دکتر موریو” (برت لنکستر) اداره می شود، به سلامتی خود باز می گردد. علاوه بر مورئو، ساکنان مجتمع شامل همکار مورئو، مونتگومری (نایجل داونپورت)، یک مزدور است. خدمتکار لال و بد شکل مورئو، ام لینگ (نیک کراوات). و یک زن جوان شیفته به نام ماریا (باربارا کاررا). مورو به برادوک هشدار می دهد که شبانه محوطه را ترک نکند.

مورئو از برادوک به عنوان یک میهمان محترم استقبال می کند و با کمال میل کتابخانه خوب خود را به اشتراک می گذارد، اما اتفاقات عجیبی در این زمینه وجود دارد. یک روز، براداک شاهد است که مورئو و مونتگومری با یک موجود زنجیر شده ای که کاملاً انسانی نیست، اداره می کنند و جزیره خانه ای بیش از این است. گوینده قانون (ریچارد بسهارت) قوانینی را که مورئو به آنها منتقل کرده است، بازگو می کند. مورو توضیح می دهد که آنها در واقع محصولات ترکیبی آزمایش های او بر روی گونه های مختلف حیوانات وحشی هستند. برادوک هم شوکه و هم کنجکاو است. موریو توضیح می دهد که او سرم حاوی مواد ژنتیکی انسانی را به حیوانات تزریق می کند. گاهی اوقات، هیبریدهای انسان/حیوان هنوز غرایز حیوانی خود را دارند و کاملاً مانند یک انسان رفتار نمی کنند. این گاهی اوقات موریو را عصبانی می کند، که احساس می کند آزمایش هایش موفقیت آمیز نبوده است. در آن شب در حالی که براداک از یادگیری حقیقت به خود می پیچد، ماریا به اتاقش می رود که در آنجا رابطه جنسی دارند. گفته می شود که این مورد مورد نظر مورئو است.

دانلود زیرنویس فیلم جزیره دکتر مورو 1977 روز بعد، برادوک تفنگی را برمی‌دارد و محوطه را ترک می‌کند و مصمم است که دقیقاً ببیند موجودات دورگه چگونه زندگی می‌کنند. وارد غاری می شود و چند تای آنها (همگی نر) را می یابد. درست زمانی که او توسط آنها محاصره شده است و می خواهد از تفنگ برای دفاع از خود استفاده کند، موریو ظاهر می شود و نظم را برقرار می کند. The Sayer of the Law تنها کسی از جانوران تجربی مورئو است که می تواند صحبت کند. مورو از او می‌خواهد که سه قانون (عدم رفت و آمد با چهار دست و پا، نخوردن گوشت انسان و نبردن به زندگی دیگر) را با صدای بلند برای سایر موجودات بیان کند. این به آنها یادآوری می کند که نباید به برادوک حمله کنند.

زیرنویس فیلم The Island of Dr. Moreau 1977 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Island of Dr. Moreau 1977 بعد از اینکه مرد گاو نر (باب اوزمان) ببری را می کشد، مورو قصد دارد آن را به عنوان مجازات به “خانه درد” یعنی آزمایشگاه خود ببرد. مرد گاو نر وحشت می کند و می دود. برداک آن را در جنگل می یابد، به شدت مجروح شده، جایی که از او التماس می کند که آن را بکشد تا آن را به آزمایشگاه بازگرداند. برادوک به آن شلیک می کند. این باعث خشم انسان-جانوران می شود زیرا برادوک قانون کشتار را زیر پا گذاشته است.

برادوک که متقاعد شده است مورو دیوانه است، آماده می شود تا جزیره را با ماریا ترک کند. مورو آنها را متوقف می کند و براداک را به میز آزمایشگاهش می بندد. سپس سرم دیگری به او تزریق می‌کند تا بتواند تجربه حیوان‌گرایی را برای برداک بشنود. برادوک در قفس برای حفظ انسانیت خود تلاش می کند. وقتی مونتگومری با این رفتار مخالفت می کند و جان مورئو را تهدید می کند، موریو به او شلیک می کند.

در خارج از محوطه، مرد-جانوران خشمگین به موریو می پردازند زیرا با کشتن مونتگومری، او همان قانونی را که انتظار داشت از آنها پیروی کنند، زیر پا گذاشته است. مورئو در حالی که سعی می‌کرد مهاجمانش را تسلیم کند، در دروازه محوطه مجروح می‌شود. انسان-جانوران، که اکنون تحت تسلط غرایز بدوی خود قرار گرفته اند، به غرامت می پردازند تا سعی کنند به داخل محوطه نفوذ کنند و خانه درد را ویران کنند، همانطور که گوینده قانون بیان می کند “قانونی وجود ندارد”.

زیرنویس فیلم جزیره دکتر مورو 1977 برداک (هنوز در تلاش برای انسان ماندن است)، ماریا، ام لینگ، و زنان خدمتکار وحشی که هنوز هم منسجم و مهربان هستند، آنها را از خود دور می کنند. برادوک در برابر کشتن مورئو که بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست می دهد، مقاومت می کند. برادوک از جسد به عنوان انحراف استفاده می کند تا آنها بتوانند از داخل محوطه فرار کنند. در نهایت، انسان-جانوران وارد می شوند و ترکیب سوخته می شود. در هرج و مرج، حیوانات وحشی که مورو برای آزمایش های خود نگه داشته بود، شل می شوند و نبردی بین آنها و هیبریدها در می گیرد. بسیاری از انسان-جانوران توسط حیوانات کشته می شوند یا توسط آتش سوزانده می شوند، گلوی گوینده قانون توسط یک ببر دریده می شود، مرد خرس توسط یک پلنگ سیاه از پشت بام بیرون می آید، و شیر-مرد توسط یک پلنگ سیاه پوست می شود. یک شیر معمولی در جریان فرار نهایی، ام لینگ جان خود را به خطر می اندازد تا همراهانش را از دست یک شیر نجات دهد و هر دو در یک تله گودال می افتند.

براداک و ماریا موفق می شوند در قایق نجاتی که براداک به آن وارد شد شناور شوند، اما توسط مرد کفتار (فومیو دمورا) که یکی از آخرین جانوران انسان است دنبال می شوند. پس از نبرد با یکدیگر، برادوک مرد کفتار را با پارو شکسته می کشد. مدتی بعد، آنها یک کشتی در حال عبور را می بینند، و سرم فرسوده شده است و برادوک را به حالت انسانی کامل خود باز می گرداند در حالی که ماریا با چشمان گربه ای تغییر یافته به آن نگاه می کند.

زیرنویس The Island of Dr. Moreau 1977 - بلو سابتايتل

زیرنویس جزیره دکتر مورو 1977 این فیلم پس از غذای خدایان (1976) و قبل از امپراتوری مورچه ها (1977) در چرخه فیلم های اچ جی ولز شرکت آمریکایی اینترنشنال پیکچرز دوم شد.

فیلمبرداری در Saint Croix، جزایر ویرجین ایالات متحده انجام شد. لنکستر کاملاً مطابق با توصیف ولز از ظاهر فیزیکی مورئو توصیف شده است، بر خلاف دو بازیگر دیگر که نقش روی پرده را بازی می کنند، چارلز لاتون در جزیره ارواح گمشده (1932) و مارلون براندو در جزیره دکتر موریو (1996). که هر دوی آن‌ها خوش‌پوش‌تر و با موهای عقب‌رفته هستند.

کاررا ادعا می کند که سه یا چهار پایان متفاوت تصور می شد، از جمله پایانی که در آن شخصیت او یک بچه گربه به دنیا آورد. این نسخه مورد علاقه تهیه کننده جان تمپل اسمیت قرار گرفت، که یورک قاطعانه از انجام آن امتناع کرد. کارگردان تیلور گفت که او آن را جدی نگرفت و فیلم هرگز گرفته نشد.

در همان سال یک اقتباس از کتاب کمیک توسط مارول کامیکس منتشر شد. این کتاب مصور که توسط داگ مونچ نوشته شده بود و توسط لری هاما تصویرسازی شده بود، پایان خوشی کمتری نسبت به فیلم داشت.

زیرنویس فیلم جزیره دکتر مورو 1977 - بلو سابتايتل

The Island of Dr. Moreau اولین بار در 13 ژوئیه 1977 در ایالات متحده به نمایش درآمد. Lorber Films این فیلم را تحت عنوان Kino Lorber Studio Classics منتشر کرد که برای اولین بار در Blu-ray در ایالات متحده در دسترس است.

در گردآورنده بررسی Rotten Tomatoes، جزیره دکتر مورو دارای رتبه تایید 54٪ بر اساس 24 بررسی، و میانگین امتیاز 5.1/10 است. اجماع آن چنین می‌گوید: «جزیره دکتر موریو در تطبیق مواد منبع کلاسیک خود یک راه معقول سرگرم‌کننده می‌گیرد، اگرچه صحنه‌های کلیدی در اثر مبارزه با جلوه‌های ویژه ناامید می‌شوند».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها