تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 2:28
کد خبر : 4335

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه‌ها

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه‌ها

 معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: چهار  هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال رفع تصرف شد. سعید پورجعفر، امروز یکشنبه ۲۴ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در راستای حفظ و حراست از مجاری آب‌های سطحی و همچنین پیشگیری از خسارت جانی و

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه‌ها

 معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: چهار  هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال رفع تصرف شد.

سعید پورجعفر، امروز یکشنبه ۲۴ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در راستای حفظ و حراست از مجاری آب‌های سطحی و همچنین پیشگیری از خسارت جانی و مالی در سیلاب‌های احتمالی، رفع تصرف سازه های غیرمجاز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این عملیات پس از شناسایی و ابلاغ اخطاریه به متخلفان و اخذ دستور قضایی انجام می‌گیرد، بیان کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها، معامله ملکی انجام می‌دهند حتما باید پیش از انجام معامله استعلامات لازم را از شرکت آب منطقه‌ای و امورات تابعه در شهرستان‌ها اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان مالی نشوند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به طور مدام در حال گشت زنی هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

پورجعفر همچنین با اشاره به تعیین حریم و بستر در هزار کیلومتر از مسیر رودخانه‌های استان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، افزود: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ با تخصیص به موقع اعتبارات حریم و بستر هزار کیلومتر دیگر از  رودخانه‌های استان تعیین شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها