تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 22:50
کد خبر : 3476

عزاداری‌های حسینی اسلام را به جهانیان معرفی می‌کند

عزاداری‌های حسینی اسلام را به جهانیان معرفی می‌کند

 امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: عزاداری های حسینی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی می کند.  آیت الله محمد حجتی عزاداری‌های حسینی را زنده‌کننده دین اسلام عنوان کرد و افزود: عزاداری های حسینی نوعی درس برای جهانیان است. امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: این عزاداری‌ها به همگان نشان می‌دهد که از خودگذشتگی و ایستادگی در

عزاداری‌های حسینی اسلام را به جهانیان معرفی می‌کند

 امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: عزاداری های حسینی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی می کند.

 آیت الله محمد حجتی عزاداری‌های حسینی را زنده‌کننده دین اسلام عنوان کرد و افزود: عزاداری های حسینی نوعی درس برای جهانیان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: این عزاداری‌ها به همگان نشان می‌دهد که از خودگذشتگی و ایستادگی در برابر ظلم فراموش نمی‌شود و برای زنده نگه نگهداشتن دین مبین اسلام باید عزای حسینی تا همیشه اقامه شود.

حجتی سپس از تلاش در راستای احیای عدالت به عنوان یکی از مهمترین اهداف امام حسین(ع) در روز عاشورا یاد کرد و افزود: اگر هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا چیزی به جز احیای دین بود و به دنبال جاه و مقام بود، هرگز در آن شرایطی که شکست و شهادتشان حتمی بود پا به عرصه میدان جنگ نمی‌گذاشتند.

حجتی با تاکید بر اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از مهمترین اهداف امام حسین(ع) در روز عاشورا بود، گفت: امام حسین(ع) به صراحت هدف از قیام خود را احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد:  اگر روز عاشورا و قیام امام حسین(ع) در این روز نبود، شاید امروز نشانی از قرآن و دین اسلام باقی نمانده بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها