تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:11
کد خبر : 69540

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر لنده برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر لنده برگزار شد

  امام جمعه شهرستان لنده گفت: قضاوت مردم در خصوص رویکرد و عملکرد ما به عنوان یکی از مهمترین اقداماتی است که همانند ائینه در مد و نظر ما است که خدمت به مردم بهترین تصویر در آئینه خدمتی ما است. حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به حضور حماسی وپرشکوه مردم در

مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر لنده برگزار شد

  امام جمعه شهرستان لنده گفت: قضاوت مردم در خصوص رویکرد و عملکرد ما به عنوان یکی از مهمترین اقداماتی است که همانند ائینه در مد و نظر ما است که خدمت به مردم بهترین تصویر در آئینه خدمتی ما است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به حضور حماسی وپرشکوه مردم در انتخابات اظهار کرد: با همه تلاش های  شبانه روزی دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات و مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم اما بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات و مشت محکم مردم بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی بودیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف شورای های شهر وروستا تبعیت از  قانون و قانون گرایی، پرهیز از قانون گریزی است افزود:یکی از مهم ترین وباارزش ترین  کارهای که مسئولان در دوره مدیریت خود می تواند انجام دهد خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: قضاوت مردم در خصوص رویکرد و عملکرد ما به عنوان یکی از مهمترین اقداماتی است که همانند ائینه در مد و نظر ما است که خدمت به مردم بهترین تصویر در آئینه خدمتی ما است.

محمودی اصل بیان کرد:یکی از مهم ترین کارهای که در اول راه بر عهده اعضای شورای شهر است، انتخاب شهرداری است که درکنار مسائل و ویژگی ها، تعهد و تخصص بتواند نسبت به تامین درآمدهای شهرداری و توجه به پروژه های عمرانی بتواند منشا خدمات باشد.

امام جمعه شهرستان لنده خاطر نشان کرد: انتخاب یک شهردار خوب که بتواند پاسخگویی مسائل مردم و انجام خدمت صادقانه به شهر از سوی اعضای شورای اسلامی از مهم ترین درخواست های مردم است.

وی گفت: نقدهای سازنده می تواند بهترین راهبرد در راستای رفع مشکلات باشد و باید اعضای شورا آمادگی هر گونه نقد وانتقاد باشند.

محمودی اصل تصریح کرد: شهرداری انتخاب کنید که پاسخگوی مردم و مسئولان باشند و باید این به عنوان یکی از مسائل مهمی که متاسفانه در دوره گذشته کمتر به آن توجه شده است بحث ارتباط با اصحاب رسانه بود.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده با قدردانی از زحمات همه شورای گذشته در شهر و روستاها گفت: شورای شهر عصاره و چکیده رای اعتماد مردم هستند که این افراد در تعیین سرنوشت مردم تاثیرگذار هستند.

تورج رزمجو با بیان اینکه باید با جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه شهر لنده تلاش کرد افزود: به شهر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم و تمام موارد شهری را در رفع مشکلات و توسعه آن دید.

وی اعتماد مردم به  شورای های شهر  را رسالت بزرگی  بر دوش اعضای شورای شهر و روستاها  که مصداق عینی حق الناس است دانست و افزود: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رای دادند و امروز زمان آن فرا رسیده که با کار کردن رضایت مردم را جلب کرد که در نهایت رضایت خداوند است.

فرماندار شهرستان لنده خاطر نشان کرد: به دنبال مصوباتی باشید که با رویکرد قانونی و تاثیرگذار در رفع مشکلات مردم باشد.

رزمجو با بیان اینکه  بحث انتخاب دهیار در روستاها نیز باید به گونه ای باشد که توجه به برخی مسائل قومی و قبیله ای رعایت شود بیان کرد: دهیاران برای روستاها و توسعه این مناطق می توانند بسیار مفید واقع شوند به شرطی که اهالی روستا و اعضای شورا با هم وحدت و همدلی داشته باشند و سعی نکنند که شورا را به محل نزاع و اختلاف تبدیل کنند و هیچکس نباید عامل تفرقه در روستا شود.

وی گفت: در خصوص مسئله آب روستاها نیز مشکلات اساسی داریم که از روز گذشته به دنبال پیگیری رفع مشکل آب بودیم که به علت سقوط پمپ آب در چاه 140متر متاسفانه امکان بیرون آوردن وجود ندارند و این مهم باعث شد تا یک پمپ جدید بر روی چاه جانمایی شود.

به گزارش ایسنا،صبح امروز آئین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر لنده با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون، فرمانده سپاه ناحیه لنده، نیروی انتظامی، منتخبین مردم در شورای شهر و روستاهای دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها